04 Mac 2012

Jom tengok Seefood : Filem Animasi Terbaru Di Malaysia

Salam....
Kalau korang perasan kt TV3 mesti ada satu iklan pasal movie nama Seefood kan.... sha ingatkan mat saleh punya cerita animasi..tapi bila perasan kat trailer Seefood ada wau bulan...wah..sah ni buatan Malaysia mariii... bangga wooo...

Seefood ni akan ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia mulai 8 Mac ni....Seefood merupakan hasil karya sebuah studio animasi tersohor di Malaysia, Silver Ant
Filem animasi ini juga merupakan filem animasi berbahasa Inggeris pertama di Malaysia.
Seefood memaparkan sebuah pengembaraan penuh mencabar yang terpaksa dilalui Pup dan Julius, dua ekor jerung yang tersesat di dunia manusia.

Jom baca kisah sinopsis Seefood ni... 
Apabila berdozen telur dari terumbu Pup dicuri oleh pemburu haram, Pup nekad untuk menyelamatkan abang-abang dan kakak-kakaknya, tanpa mengambil kira akan bahaya misi tersebut. Tekadnya untuk membetulkan keadaan membawa Pup ke dunia daratan, atau dunia manusia, dengan kawasan yang indah tetapi penuh dengan bahaya.
Khuatir akan keselamatan Pup, Julius, seekor jerung berinsang putih muncul dengan misinya yang tersendiri untuk menyelamatkan kawan karibnya. Dengan sut istimewa mereka, keupayaan jerung untuk mengembara di daratan dalam animasi aksi penuh gelak tawa ini pasti akan mempesonakan anda!
Filem ini akan diedarkan oleh Grand Brilliance ke 80 buah panggung di Malaysia. Sebelum ini, SeeFood sudah ditayangkan di lebih 90 negara sekitar Amerika Utara, Eropah, Amerika Latin dan Asia.
Terus ke laman rasmi Seefood untuk info lanjut dan memuat turun fribis yang ditawarkan seperti wallpaper dan bermacam lagi.

Wah..bangganya jadi anak Malaysia kan...jangan lupa bawa anak2 ke pawagam nanti ..

6 Komen Anda:

A search in Bing raised your blog - I'm pleased it did, many thanks.
Review my web blog ... www.welchallynbattery.com

Εxcеllent postіng but I'm not sure that I agree. Then again, people consider me difficult at the best of times! Appreciate it.

My homepage niel3d.com

Fine articlе but I don't know that I agree. But then, folks consider me challenging at the best of times! Thanks.

my webpage :: contemporary Silver Jewellery

Pleasant articlе but I don't know that I agree. However, folks consider me challenging at the best of times! Thank you.

Look into my website: garnet necklace

thanks ya informasi yang telah di publikasikan dalam blog ini, semoga banyak yang berkunjung ke blog ini.

Titanium Smelt | Titanium-arts.com
Titanium Smelt has titanium ingot the ultimate gr5 titanium in craftsmanship, reminiscent of classic blades. The 2019 ford ecosport titanium smooth construction titanium steel of the Smelt Smelt is premium chrome plated microtouch solo titanium with a $14.99 · ‎In stock

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More