22 Januari 2011

Tips untuk dapat wanita idaman

Seorang pemuda datang berjumpa seorang Ustaz untuk meminta nasihat...

Pemuda : "Ustaz.. Kenapa susah sangat saya hendak bertemu jodoh saya? Sampai sekarang saya belum pernah ada kekasih..."

Ustaz : "Perempuan yang macam mana menjadi idaman kamu?"

Pemuda : "Saya mahukan seorang gadis yang putih, cantik, tinggi, pintar, penyayang dan menyintai saya sepenuh hati... "

Ustaz : "Ohhh ... kalau begitu kamu harus melaksanakan petua '3B. 'B'yang pertama adalah
'BERUSAHA'... apakah kamu sudah banyak berusaha?"

Pemuda : "Sudah terlalu banyak Ustaz... sudah merata tempat saya pergi untuk mendapat seorang gadis.."

Ustaz : "Kalau begitu kamu kena laksanakan 'B' yang kedua, iaitu 'BERDOA' dan juga 'BERPUASA'.

Pemuda : "Sudah setiap kali saya berdoa selepas selesai sembahyang... saya juga akan berpuasa setiap hari Isnin dan Khamis ..."

Ustaz : "Nampaknya kamu sangat perlu melaksanakan "B" yang ketiga."

Pemuda : "Apa itu Ustaz! ?"

Ustaz :
BERCERMIN !!!

selamat mencuba...hehe..lawak je....jgn mare aaaa....

4 Komen Anda:

hahaha , .
siot je ustaz tu .kelakar2 . .

ada sebabnya Ustaz tu suruh bercermin...sebab mamat ni mst tk hennsem..pendek,tak pandai hitam dn segala yg berlawanan dgn wanita idamannya..mcmne nk dapat..

hahaha..ustaz2...naseb baek gua ni imam muda je..kah3

sangat ferfect sekali isi dalam blog ini thanks ya shobb!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More